1 Ідентифікація споживача
2 Створення облікового запису
3 Активація облікового запису
-
Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
- Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
-
- Переконайтеся, що обран потрібний підрозділ постачальника послуги (якщо проживаєте в місті, а не передмісті, зверніть увагу, що обрано саме міське відділення, а не районне. Наприклад, для електроенергії ГЕС - відноситься до міста, а РЕМ - до передмістя).
- Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (вказан в договорі на поставку комунальної послуги або в рахунку). Вводіть номер в точній відповідності з вказаним в документі (попередній нуль, дефіс, буква або інший символ).
- Якщо в номері присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
- Зверніться до центру з обслуговування споживачів ОК «ТКЦМ «Софіївка».
- Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
-
- Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
- Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткової комісії - спробуйте ввести суму без комісії.
- Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і чи правильний підрозділ обран (у різних базах даних номера особових рахунків можуть збігатися).
- Якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
- Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками. Спробуйте ввести її.
- Зверніться до центру з обслуговування споживачів ОК «ТКЦМ «Софіївка».
- Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірний номер лічильника…
-
(Дане повідомлення відображається тільки в разі, якщо за особовим рахунком не було жодного платежу, в т.ч. вчиненого колишніми власниками)
- Якщо в номері лічильника присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
- Зверніться до центру з обслуговування споживачів ОК «ТКЦМ «Софіївка».
-
Якщо самостійно розібратися не вдалося:
Зверніться, будь ласка, до кол-центру або до Центру обслуговування клієнтів.